Fotolista

Tänkte börja med en lite annorlunda lista.
En fotolista nämligen. Jag är inte världens bästa fotograf precis, men några tips och idéer kan ni nog få.
Lägger inte upp en punkt varje dag, men nån gång då och då blir det nog.
Hoppas ni finner det intressant! :)

Dag 1 - Tre viktiga saker
Dag 2 - Favoriter bland mina egna bilder
Dag 3 - Drömutrustning
Dag 4 - Mitt fotointresse
Dag 5 - Recensioner
Dag 6 - tips på fotobloggar
Dag 7 - Favoritfotoplats
Dag 8 - Före och efter redigering
Dag 9 - Hur jag har redigerat en bild
Dag 10  Då till nu. Utveckling.





Kommentarer
Postat av: EMMAS!

Godmorgon =) allt bra med dig idag?:D kram

2011-10-26 @ 08:44:27
URL: http://eemma.se
Postat av: Anonym

Hej :) !

Vad kul att du var med och tävlade om massa extrabesökare!

Se om det var du som vann genom att gå in på tävlingen här



http://svettlukt.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-2.html#comment



Hade du inte lyckan med dig den här gången så får du såklart en ny chans i samma inlägg. :)



Kram Bea :)

2011-10-26 @ 09:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0