Frida, det är jag det!

Hejsan!
Jag är alltså Frida. En glad och sprallig tjej på 15 år, går i 9an på Engelbrektsskolan.
Jag tar livet som det kommer och är nöjd med det jag har, ser ingen anledning att gå och fundera och vara ledsen över saker, livet är för kort för det. Var glad istället! :D

Jag bor i Stockholms innerstad, närmare bestämt Odenplan.
Men som ni kanske har listat ut av bloggens namn så har jag mitt hjärta på Södermalm.
Jag spelar fotboll i Hammarby, som ligger på Söder och jag älskar allt som har med Söder att göra.
Stämningen, området, människorna och såklart det faktum att stadsdelen är grönvit ända in i själen.<3 

Just nu får jag inte spela fotboll eftersom jag har haft körtelfeber, så måste vila i ca 3 veckor till innan jag får börja träna, vilket är tråkigt.
Förutom att spela fotboll gillar jag att fotografera, älskar att fota och sen sätta mig och redigera alltihopa!

Nästa år börjar jag gymnasiet och funderar på att börja Sam:Språk, Hu:Språk eller Sam:Media.

Nu vet ni lite om mig, om ni vill veta något mer är det bara att kommentera!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0